fredag 26 maj 2017

SEMESTER

Ikväll lyfter planet till Rhodos. Med mig på resan har jag Axel och Maya. Skall bli underbart att få en hel vecka ensam med de två äldsta barnen. Hoppas på sol och värme och att vi efter semestern får landa utvilade till ett lite somrigare Finland.

Mellanbarnen har accepterat att denna gång var det deras tur att stanna hemma och väntar ivrigt på att vi skall komma hem med lite Greklands godis och souvenirer. Värre är det att lämna hem tvååringen som säkert under veckan kommer att fundera vart "min mamma" tagit vägen. Har lovat mig själv att inte gråta utan njuta av att mitt resesällskap och semestern och ringa hem videosamtal när det riktigt krisar till sig.

Vill ni veta hur lata semesterfirare mår så hittar ni oss på Instagram men här på bloggen kommer det att vara semesterpaus i en vecka. Ha det gott!


Kajsa Lassfolks foto.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar