lördag 6 maj 2017

skrämmande

Klockan hade inte ens hunnit bli nio och liten och jag hade redan ätit morgongröt med bär, torkat damm, ringt till ÖT pga utebliven tidning samt fyllt i lotterilappen i Activity-tidningen och var påväg ut på marknad när det plötsligt slog mig att idag 6.5.2017 är dagen när Kajsa klev in i den tråkiga medelåldersvärlden. ÖT reklamation och lotterilappar är vad jag nuförtiden  sysslar med på helgerna. Skrämmande.

Ja inte skulle jag längre orka med skumpartyn på Ibiza men aldrig kunde jag tro att den dagens skulle komma att jag skulle orka ringa och klaga på en utebliven tidning men den kom.

 När vi frusna kom in från marknaden så väntade tidningen på oss i tamburen. Vilken toppen service från ÖT:s sida.






Nu resten av dagen ska vi rocka loss med att bädda rent i sängen och gå ett varv i skolparken och bara njuta av dagen. Vi saknar sommaren och värmen så Milla och jag traskade till Sunds och köpte oss en somrig bukett som plåster på såren.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar