tisdag 28 mars 2017

Frisk fläkt

Fick feedback häromkvällen. "Kajsa du är som en virvelvind" hörde på tonläget att feedbacken var inte av den uppbyggande sorten.
Bad om att få ett exempel och fick förklarat för mig att om jag kommer in i ett rum käkandes på en banan så är det 100% säkert att jag lämnar skalet efter mig samt att det också syns vilket rum jag varit i eftersom jag oftast glömmer ett klädesplagg efter mig.

Till mitt försvar kunde jag inte säga annat än att man är född olika. Jag är en virvelvind (själv föredrar jag att tänka positivt och översätter virvelvind till "frisk fläkt") och ett som är säkert är att en frisk fläkt kan aldrig förvandlas till en svag bris. Handlar helt enkelt om att acceptera att man är olika. Lättare sagt än gjort.


Kuvahaun tulos haulle virvelvind


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar