fredag 18 augusti 2017

Öppning

Ivrig satte jag mig bakom ratten i måndags och körde till Vasa för att öppna min alldeles egen Cambridge mottagning. Overkligt att det äntligen hade blivit dags för öppning.
På dagen hade jag öppet hus och på kvällen  VIP tillställning för inbjudna gäster.




När det efter 14 timmar var dags at släcka och  fara hem tittade jag in genom skyltfönstret på bordet som fyllts av blommor under dagen. Jag var tacksam över alla lyckönskningar och uppmuntrande ord eftersom det är precis vad en färsk företagare behöver.



Nu när första veckan är avklarad så känns det mer än rätt. Visst kommer det stunder när jag tänker hjälp vilket ansvar det är att vara egen företagare men rätt så snabbt går osäkerheten förbi och jag ställer  mig framför spegeln och säger högt "det här grejar du galant eftersom det är precis detta du drömt om att få göra" och så är jag igen redo att möta en ny dag med nya utmaningar och möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar